内心世界

好想有你在…

啱啱发左个梦,好搞笑,竟然发买咁噶梦…哈哈哈…

内容系咁,我行系一条街度,见到间雪茄铺,咁入去睇下,入到去,见到入面好旧好旧,仲要用分层铁架装住好多雪茄,个老细系度训紧觉,我睇左好久,个老细终于醒左,跟住就问我要揾边只,我同讲有冇便d噶

老细话,便唔便唔紧要,最紧要适合自己,自己中意噶味道

我话,我想揾温和的,味道清清淡淡的

跟住老细帮我揾左一款出来,唔贵,一个木盒有二十支,先三四百蚊

老细好好人,见我系第一次买,仲送左十支其它型号噶雪茄俾我试下

咁我就去埋单,收银台系个男非主流,距开始计数,我睇住距计,越计越多,跟住我就问距,点解咁贵?唔系三四百咩?果几只系老细送噶喔

同距争议左一轮,最后都系三四百蚊

咁我就刷卡,俾左张卡距,跟住等左好久好久,我就睇下咩事,个扑街系度用自己手机,想盗我张卡,见到距手机界面,一直系度输错密码,我即刻抢距手机过来,即刻报警,距直接就跑走

就咁就醒了,我竟然都会咁有勇气😂,如果系以前噶我,可能就直接俾左好多好多冤枉钱,又或者张卡,直接被人盗左,都唔敢出声🤐

评论